• redakcja51

Daktela wchodząc na rynek węgierski staje się liderem Contact Center w Europie Środkowo-Wschodniej

Daktela, to czeska spółka technologiczna oferująca rozwiązania contact center i automatyzacji komunikacji od ponad 16 lat. W kwietniu tego roku rozpoczęła świadczenie swoich usług na rynku węgierskim. Po trzech latach obecności w Polsce spółka notuje 100 % wzrost rok do roku.



Węgry w ostatnich latach przeżywają bezprecedensowy boom technologiczny. Stając się potęgą nie tylko w branży motoryzacyjnej czy nanotechnologii, ale przede wszystkim w sektorze e-commerce, rosnącym rekordowo 45 % rocznie.

„Naszym celem na najbliższe kilka lat jest osiągnięcie pozycji lidera i głównego dostawcy rozwiązań skierowanych dla contact center w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dlatego też, wejście na bardzo dynamiczny rynek węgierski, w którym widzimy ogromny potencjał, jest logicznym krokiem w realizacji naszej strategii - mówi David Hajek Head of Global Expansion w Daktela. - Przeprowadziliśmy wewnętrzna analizę rynku omnichannelowych rozwiązań contact center, z której wynika, iż obecnie nikt na rynku węgierskim nie oferuje tak zaawansowanych rozwiązań jak Daktela” - dodaje.

Na Węgrzech, Daktela chce dostarczać operatorom własne rozwiązania call centrowe oraz wirtualne centrale PBX. „Węgierskim klientom oferujemy pełne portfolio usług telekomunikacyjnych takich jak: przystępne cenowo usługi głosowe i smsy oraz pełne wsparcie sprzedażowe i techniczne, co należy podkreślić, w ich ojczystym języku”- dodaje Richard Baar, prezes i założyciel Daktela.

Nasza zagraniczna ekspansja w Europie Środkowej zaczęła się w 2018 roku, gdy w Polsce powstał nasz pierwszy oddział. Następnie powstały oddziały w Wielskiej Brytanii, Dubaju i na Filipinach.

„Nie jesteśmy zupełnymi nowicjuszami na rynku węgierskim. Wielu naszych klientów ma tu swoje oddziały i centra obsługi klientów. W ostatnich latach system Daktela został wdrożony u kilku węgierskich klientów. Z naszych usług w tym kraju korzystają największe sklepy i galerie internetowe m.in: Mall.hu, Kifi.hu, czy Notino.hu” - podsumowuje prezes i założyciel Daktela Richard Baar.

O firmie Daktela

Czeska firma technologiczna z siedzibą w Pradze i oddziałami w Polsce, Słowacji, Wielkiej Brytanii, Dubaju i ostatnio również na Filipinach. Bazując na własnym oprogramowaniu, oferuje usługi głosowe i sms-owe oraz rozbudowane i kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne, dostosowane do potrzeb i wymagań każdego Klienta w Europie i na Świecie. W 2020 roku z usług Daktela korzystało już ponad 850 zadowolonych Klientów.


Źródło informacji: Daktela


0 wyświetlenia0 komentarz