- redakcja51
Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej?
To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca - od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą Twoją firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów – i jeśli nie chcesz, by Twój przepadł w informacyjnym szumie – musisz dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił.

Jak to zrobić?
Dowiedz się u źródła! Już 25 maja 2021 r. Media Relations, Puls Biznesu.
Sprawdź, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami.
Naucz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów.
Poznaj techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia.
Dowiedz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy.
Poznaj skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat Twojej firmy.
Sprawdź, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają.
Wejdź w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.
Nie będziemy skupiać się na teorii – program spotkania to głównie warsztaty prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy reprezentujących bardzo różnorodne media oraz ekspertów komunikacji.
Jeśli zajmujesz się PR-em, komunikacją, marketingiem, jesteś łącznikiem między firmą a rynkiem i mediami – nie może Cię zabraknąć!
W konferencji udział wezmą dziennikarze z różnych mediów:
prasowych (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński - Puls Biznesu),
radiowych (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski - Radio 357),
regionalnych (Jerzy Jurecki - Tygodnik Podhalański),
telewizyjnych (Radosław Mróz - TVN24),
branżowych (Michalina Szczepańska - HandelExtra.pl / Handel),
lifestylowych (Agnieszka Jastrzębska),
agencyjnych (Wojciech Surmacz - PAP).
Źródło informacji: Puls Biznesu