• redakcja51

Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej?

To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca - od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą Twoją firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów – i jeśli nie chcesz, by Twój przepadł w informacyjnym szumie – musisz dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił.




Jak to zrobić?

Dowiedz się u źródła! Już 25 maja 2021 r. Media Relations, Puls Biznesu.

Sprawdź, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami.

Naucz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów.

Poznaj techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia.

Dowiedz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy.

Poznaj skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat Twojej firmy.

Sprawdź, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają.

Wejdź w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.

Nie będziemy skupiać się na teorii – program spotkania to głównie warsztaty prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy reprezentujących bardzo różnorodne media oraz ekspertów komunikacji.

Jeśli zajmujesz się PR-em, komunikacją, marketingiem, jesteś łącznikiem między firmą a rynkiem i mediami – nie może Cię zabraknąć!

W konferencji udział wezmą dziennikarze z różnych mediów:

  • prasowych (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński - Puls Biznesu),

  • radiowych (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski - Radio 357),

  • regionalnych (Jerzy Jurecki - Tygodnik Podhalański),

  • telewizyjnych (Radosław Mróz - TVN24),

  • branżowych (Michalina Szczepańska - HandelExtra.pl / Handel),

  • lifestylowych (Agnieszka Jastrzębska),

  • agencyjnych (Wojciech Surmacz - PAP).

Źródło informacji: Puls Biznesu

0 wyświetlenia0 komentarz