top of page
  • Zdjęcie autoraRedaktor

Cisco i Microsoft w tandemie

Cisco wzmacnia współpracę z Microsoft dzięki certyfikatom Microsoft Teams dla Cisco Board Pro i Webex Contact Center




Najważniejsze informacje:

 Cisco pogłębia partnerstwo z Microsoft o dwa nowe produkty certyfikowane dla

Microsoft Teams, aby rozszerzyć interoperacyjność swojego portfolio sprzętu i

oprogramowania do współpracy.

 Klienci będą mieli większy wybór i elastyczność w pracy, dzięki możliwości uruchomienia

Microsoft Teams Rooms na urządzeniach Cisco Board Pro.

 Dodatkowo, użytkownicy otrzymają możliwość obsługi technicznej na żywo dzięki Webex

Contact Center dla Microsoft Teams.


Warszawa, 29 marca 2023 r. - Cisco wchodzi na nowy poziom współpracy z Microsoft na rzecz

lepszego doświadczenia użytkowników korzystających z oprogramowania od obu producentów.

Wspólne działania zostały ogłoszone podczas konferencji Microsoft Ingnite w październiku minionego roku. Jednym z efektów wspólnej wizji jest wprowadzenie Microsft Teams do technologii Cisco - firma ogłosiła dwa nowe certyfikaty, których spełnienie pomogło Cisco zapewnić jeszcze lepszą jakość komunikacji użytkownikom na różnych platformach. Cisco Board Pro jest teraz certyfikowany do uruchamiania Microsoft Teams Rooms natywnie na urządzeniu, a Webex Contact Center jest ściśle zintegrowany z Microsoft Teams.

Rozszerzenie interoperacyjności sprzętu i oprogramowania Cisco umożliwia klientom korzystanie z połączonych rozwiązań, które można dostosować do konkretnych potrzeb. Wobec ogromnych oczekiwań rynku w zakresie elastycznej współpracy, partnerstwo to zapewnia rozwiązania usprawniające hybrydową współpracę z dowolnego miejsca.

W dzisiejszej erze pracy hybrydowej niezbędne jest zapewnienie wieloplatformowych doświadczeń, które oferują większy wybór, elastyczność i bezproblemowe zaangażowanie klientów - powiedział Jeetu Patel, wiceprezes i dyrektor generalny działu Security &Collaboration w Cisco. Nasze partnerstwo z Microsoft jest ukłonem właśnie w tym kierunku. Chcemy umożliwiać klientom Cisco i Microsoft angażowanie się w prawdziwie bezproblemową współpracę


Jesteśmy zaangażowani we wspólne wprowadzanie na rynek wiodącego sprzętu i oprogramowania do współpracy, aby dać naszym klientom wybór" - powiedział Albert Kooiman, starszy dyrektor ds. inżynierii i certyfikacji partnerów w Microsoft. „To ogłoszenie oznacza dla nas kamień milowy w szybkim wprowadzaniu tego na rynek wspólnie z Cisco".

Certyfikacja Microsoft Teams Rooms dla Cisco Board Pro Coraz więcej osób decyduje się na pracę hybrydową. W związku z tym działy IT stają przed wyzwaniem zarządzania różnymi platformami i narzędziami do obsługi spotkań - brak synchronizacji może skutkować chaosem w zespołach, a co za tym idzie - gorszą wydajnością pracy. Cisco Board Pro jest pierwszym urządzeniem Cisco Rooms, które zostało oficjalnie certyfikowane dla Microsoft Teams, a modele 55- i 75-calowe można skonfigurować, aby domyślnie korzystały z Teams Rooms.

Dzięki temu klienci mogą skorzystać z cyfrowego miejsca pracy w ramach Microsoft Teams za

pomocą dedykowanego sprzętu do wideokonferencji Cisco.


Korzyści dla klientów obejmują m.in.:


 Zaawansowane funkcje współpracy zasilane przez AI: po raz pierwszy możliwości AI

Cisco można wykorzystać w spotkaniach przez Teams. Obejmują one najwyższą jakość

wideo, „inteligencję” w zachowaniu kamery i technologie usuwania szumów.

 W pełni funkcjonalne spotkania: klienci mogą dołączać do bogatych w funkcje spotkań

Teams i Webex na tym samym urządzeniu z ekranu głównego Teams Rooms - bez

konieczności ponownego uruchamiania lub rekonfiguracji.

 Uproszczone zarządzanie urządzeniami: administratorzy IT mogą zarządzać Board Pro w

Microsoft Teams Admin Center i nowym Teams Rooms Pro Management Portal, a także

korzystać z dodatkowych możliwości zarządzania urządzeniami i analityki przestrzeni

roboczej w Cisco Control Hub i Cisco Spaces.


Webex Contact Center certyfikowany do integracji z Microsoft Teams


Oczekiwania klientów dotyczące jakości doświadczenia w czasie rzeczywistym wymagają

wzmocnienia komunikacji pomiędzy front-office i back-office. W tym celu nowe rozwiązanie Webex Contact Center dla Microsoft Teams upraszcza współpracę między agentami a ekspertami w danej dziedzinie i uwalnia wiedzę w całej organizacji, aby stworzyć połączone, płynne doświadczenie dla klientów.


2 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page