top of page
  • redakcja51

Najważniejsze elementy programu Auto Shanghai – GWM konsekwentnie realizuje globalną ekspansję

SZANGHAJ, 19 kwietnia 2021 /PRNewswire/ -- 19 kwietnia nastąpiło oficjalne otwarcie 19. Międzynarodowej Wystawy Przemysłu Motoryzacyjnego w Szanghaju (Auto Shanghai 2021). Z tej okazji GWM oficjalnie wprowadził na rynek nową markę – TANK, która jest piątą marką obok HAVAL, WEY, ORA i GWM PICKUP. W następnej kolejności GWM wzmocni swoją globalną strategię i będzie systematycznie przyspieszać globalną ekspansję swoich pięciu głównych marek.

HAVAL i Pickup od wielu lat intensywnie działają na wielu rynkach na całym świecie i cieszą się coraz większą popularnością. W zeszłym roku pickupy POER zostały wprowadzone na kilka rynków na całym świecie. Na Bliskim Wschodzie, gdzie pickupy są popularne, GWM jest dobrze rozpoznawalną, popularną marką. W ciągu ponad 20 kolejnych lat Pickup zajmował pierwsze miejsce wśród chińskich eksporterów samochodów. HAVAL H6 trzeciej generacji i JOLION również zostaną zaprezentowane na targach, skąd stopniowo będą trafiać na rynki światowe. Sporo uwagi mediów na wystawie przyciągnęły pełnowymiarowe pickupy oraz liczne stylowe i awangardowe samochody koncepcyjne HAVAL.

Nowa marka i modele reprezentują nowy strategiczny plan GWM. Przedsiębiorstwo jest wierne zasadzie „ukierunkowania na użytkownika” i przyspiesza swoją transformację w „globalną firmę technologii mobilności”. Firma uruchomiła trzy platformy technologiczne: L.E.M.O.N., TANK i COFIS. GWM stosuje koncepcję „przeinwestowania” badań i rozwoju oraz kładzie nacisk na skuteczność. Jej globalny system badań i rozwoju został przeniesiony do Europy, Ameryki Północnej i Azji, tworząc model badań i rozwoju „10 zakładów w 7 krajach”. Firma będzie nadal inwestować w badania i rozwój, aby utrzymać swoją pozycję lidera najnowocześniejszych technologii.

Wraz z postępującą realizacją strategii globalnej firma GWM wprowadziła na rynek szereg modeli na całym świecie, a także utworzyła globalny system produkcji „12+5”, obejmujący 12 głównych baz produkcji samochodów z pełnym procesem technologicznym oraz 5 fabryk KD. Obecnie GWM posiada fabryki w Tajlandii, Rosji, Indiach i innych krajach oraz sieć sprzedaży składającą się z ponad 500 punktów dealerskich w ponad 60 krajach na całym świecie, obejmującą najważniejsze dzielnice biznesowe w głównych miastach Rosji, Australii, RPA, Ameryki Środkowej i Południowej oraz na Bliskim Wschodzie. Firma GWM sprzedała ponad 700000 samochodów na rynkach zagranicznych.

Nowa platforma technologiczna, kategoryzacja i nazwy produktów pomagają GWM rozwijać się pod każdym względem. W 2020 roku GWM sprzedał 1,11 miliona samochodów na całym świecie, a udział firmy w rynku zagranicznym wzrósł do 8%. W przyszłości pięć marek GWM połączy siły i będzie się wzajemnie uzupełniać, aby móc oferować globalnym konsumentom bardziej stylowe i wysokiej jakości modele.


















0 wyświetleń0 komentarzy
bottom of page